FÖDELSEDAG 🎈🎂🎁 31/5-21

 
Hej!! 
De var ett tag sen jag var här inne och bloggade sorry för det hade annat att göra faktiskt, ett jätte fantastisk projekt, så därför har jag varit lite ointressad här och det ber jag mkt om ursäkt men jag ska som sagt ta tag i det här allt med bloggande nu: men jag har haft hållet på att med en sak nu på senaste tiden och det är en sak som ni kanske har sett på min lilla prinsessas Instagram' #bellronnback 🐱🐱🐱🐱🐱 där jag har lagt upp jätte många videos & bilder på olika och samma dagar som alla ni kanske har missat faktiskt men det är en sak som finns på hennes insta' där jag har lagt upp en bild typ två tror jag där jag har skrivit lite eller mkt om hennes födelsedag 🎈🎂🎁 som vi ska fira för första gången här hemma.!!  Och vi kommer att fira det rejält så att hon kan få den bästa födelsedagen, eftersom hon blir 1år nu snart den 31 maj sista alltså, och därför så har jag ju liksom varit lite sådär och lite upptagen för att jag har haft lite grejer att göra så särför har jag som sagt varit lite från varande här på bloggen: och det är för att jag har haft lite grejer att gör på dom här dagarna och veckorna' och det har varit så himla mkt fokus på Bells dag alltså hennes födelsedag som jag håller på att planera faktiskt och jag vill faktiskt att det ska bli så himla bra som möjligt" så därför så har det liksom tagit lite tid här på bloggen för mig Så ja hoppas att ni förstår varför jag har varit ointresserad här och varför jag har inte lagt upp något inlägg här på ett tag och det har varit för allt slit och det som jag har faktiskt på mig typ just nu så aaaa YES!! 🐱🐾💖 HENNES DAG 31 MAJ 

Kommentera här: