Nybakat

Hola hola hola hola hola alla fina människor! Har inte hänt mycket här, för vet ni va jag längtar mest till här i livet jo till den 18 oktober då jag ska pierca mig: his Elin som kommer att göra det på mig. Bra va? Jo men det är inte de ända jag ska göra, jag ska också fara och fylla i min tatuering hos Anna-maria som kommer att göra det. 
För vet ni va jag ska få till födelsedags present jo jag kommer få en klippning, hos en tjej i happis som heter Angelica som också ska klippa mig: som en kändis gjorde och hon hette Molly sanden som jag vill som. För då blir det lättare för mitt hår att växa ut snabbare sen, härligt va? Jo för nu känns det super bra för jag kommer ju att förändra mitt, hår till kort hår. Så det är därför som jag tänkte lägga upp den här bilden, på mig och Molly sanden på bloggen: så att alla ni kan gå in och kika både på Facebook och bloggen.
Men vet ni vad jag också har gjort för något precis just nu idag, jo jag har bakat jättegoda bullar, som jag sen tog en jättefin bild på sen: så att alla ni kan gå in och se hur goda bullar jag har gjort. För jag tyckte själv att jag blev supernöjd med dom, så nu finns den järn bilden på Facebook också så att alla ni: kan gå in sen och kommentera. Hur goda dom ser ut för jag är så himla glad för alla era fina kommentarer, som jag har fått där på Facebook. Tusen tack alla härliga underbara människor, ni är dom bästa som någonsin har hänt mig. 
 

Kommentera här: