STACKARS LOLLO đŸ˜č💜

FFÖRLÅT för att jag inte bloggade om vad jag köpte i gĂ„r 1 december var absolut inte meningen att göra er alla besviken och de, för jag vet att jag hade faktiskt lovat att blogga uti igĂ„r nĂ€r det var den 1 december men det var det jag sa att ni skulle fĂ„ hĂ€nga med pĂ„ och till jul till 24 december: men det var faktiskt sĂ„hĂ€r att igĂ„r nĂ€r jag och mamma kom hem igĂ„r 1 dece frĂ„n Happis. SĂ„ sĂ„g bĂ„de mamma och jag att min bebis Louise hade gjort illa sig och ocksĂ„ hade ett öppet sĂ„r pĂ„ höger bakben.  SĂ„ dĂ„ ides jag inte blogga för jag kĂ€nde sĂ„hĂ€r att jag blev jĂ€tte jĂ€tte orolig, nĂ€r jag sĂ„g benet hennes, och att skinnet hennes var öppet sĂ„ret som hon hade sĂ„ ont i sĂ„ det var liksom dĂ€rför som jag inte skrev ett pĂ„ upp nĂ„ inlĂ€gg den dĂ€r dagen: sĂ„ jag har sĂ„ mycket om förlĂ„telse och om ursĂ€kt' för allt det jag skrev i fredags 30 sĂ„ sorry' men jag hade Ă€ndĂ„ inget val för jag valde att inte blogga sĂ„ jag ska faktiskt snart igen börja att forsĂ€tta att göra de igen.
 
Men faktiskt sÄ har jag tÀnkt att ni skulle fÄ följa ,Àr nu men nu vill jag bara ta och vara med Lollo just nu sÄ tyvÀrr sÄ fÄr ni inte följa med, mig som jag hade sagt och lovat er sÄ nej tyvÀrr inte:  sÄ nu ska jag bara ta hand om henne sÄ att hon blir har igen i högra benet' sÄ att hon kan gÄ ut och leka igen... men nu sÄ ska hon bara ligga dÀr uppe och vila i min sÀng eller i andra rummet,  sÄ att jag fÄ ta och bli lugn och inte vara stressad pÄ allt det hÀr: sÄ nu vill jag för Àn en gÄng att ni ska förstÄ att jag mÄste'  fÄ ta ett ledigt med allt med bloggande att göra och bara försÀtta med att ta tag i mitt liv/alltsÄ med mitt nya just nu sÄ ids inte..!!
 
SĂ„ nu tĂ€nkte jag faktiskt ta en paus frĂ„n bloggande just nu fram den dagen jag sjĂ€lv vill komma tillbaka till bloggande men inte nu, för nu sĂ„ orkar jag Inge med allt skrivande och ta bilder och lĂ€gger upp den hĂ€r pĂ„ min blogg: men nu sĂ„ har jag bestĂ€mt mig att sluta med det alltsĂ„ sluta & ta en paus med allt bloggande nu sĂ„ att jag kan forsĂ€tta med mitt nya liv precis som börjar frĂ„n i dag till efter jul ocksĂ„ sĂ„ TYVÄRR vill bara sĂ€ga hejdĂ„ för min tid hĂ€r pĂ„ min blogg och vill ocksĂ„ bara tacka för min tid hĂ€r med alla inlĂ€gg' och skrivande som jag har gjort den hĂ€r tiden jag har gjort det hĂ€r sĂ„ ja TACK TACK för min tid hĂ€r pĂ„ bloggen... NI HAR VARIT MINA ÄNGLAR OCH DE FINA!! PUSS PUSS & HEJDÅ!!!! đŸ’œđŸ˜€đŸ€ŁđŸ˜»đŸ‘ˆđŸ‘Ž
MITT fina & söta lilla hjĂ€rta đŸ’œđŸ˜»

Kommentera hÀr: